13 Kasım 2014 Perşembe

Ben Mavi Seviyorum Diye


Tuval çerçeveleri sevdim ben...
arka dokuda kendimce eskitme doku kullanmayı,
üste kendimce yerleştirme yapmayı,
çerçeveleri kendimce mavilemeyi ve gene kendimce eskitmeyi...
hediye etmeyi kendimce ...
çalışmanın sevdiğim sonuca uymasını sevdim...

ama galiba ben aslında olayın tamamen kendimce olabilmesini sevdim.

bir yıldönümü kutlama hediyesi yapmayı arzu ettim-canlara...
aynen özetlediğim şekilde ilerliyor çalışma, zemin-çerçeve ve objeler hazır-yerleştirme ile hediyem tamamlanacak... güzel olacak.
Bitince hemen paylaşacağım:))


Tuval Çerçevem için Hazırladığım Eskitme Objelerim


2 yorum:

  1. Sonucu merak ettim doğrusu,kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonucu ekledim, bakalım beğenecek misiniz:)) Sevgilerimle.

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...