21 Aralık 2017 Perşembe







HOŞ GEL 2018 SAKİN GEL HUZURLU GEL GÜZEL GEL ....

KALPLERE İYİ GEL...

ÇOCUKLARA ÇOK ÇOK İYİ GEL...


Geçen zamana anlamsızca  yetişemiyorum;  bu ortama değil çok sık neredeyse hiç giremiyorum.
Kalbime düştü öyle bir ses vereyim ses alayım istedim, yeni yılı şimdiden kutlayayım istedim.


Anılarda kalan yılbaşı akşamı aile ortamı eğlencelerinden fikir alayım istedim, hafızalarda önlere çekip belki yaşatırız yeniden dedim...

Dün bir arkadaşım ile sohbet ederken dedi ki "babam abim ile bana 2 ip verirdi, iplerin ucu odada , çekerdik çekerdik uçlarından   şekerleme çikolata paketleri çıkardı, çocuğuz ya birbirimizinkini kıskanırdık" Sevdim fikri. Sıcacık geldi. Doğal geldi. 
Eskileri hep severim zaten. Eskilerin ürettiği fikirleri de...
orada geldi  işte aklıma acaba dedim anılarda neler vardır paylaşalım mı:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...